Fő tartalom

Fő tartalom

Kárrendezés folyamata

Kárbejelentés interneten

A kárbejelentés kezdeményezése menüpontra kattintva nincs más dolga, mint kitölteni a megjelenő űrlapot.
Kárrendezési munkatársunk a kárbejelentéstől számított 2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kárbejelentés telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül

Amennyiben kárbejelentését telefonon szeretné megtenni, kérjük, hívja a 06 (1) 288 0000-ás telefonszámot az Elérhetőség menüpontban megadott időszakban.
Munkatársunk felveszi Öntől a kár rendezéséhez szükséges adatokat, a kárbejelentéstől számított 2 munkanapon belül kárrendezési munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kárügyintézés

Amennyiben Önnek korábban már bejelentett, folyamatban lévő kárügye van, a 06 (1) 288 0000-ás számon intézheti ügyeit az Elérhetőség menüpontban megadott időszakban.

Figyelem, változás!

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a biztosítókról és a biztosítási tevékenységről szóló 2003. évi LX. törvény (a továbbiakban: Bit.) 96. §-a 2009. július 8-i hatállyal a következő új rendelkezésekkel egészült ki:

„A biztosító biztosítási szerződésből eredő kötelezettségével összefüggésben, a károsító eseményt megelőző állapot visszaállításához vagy a bekövetkezett kár következményeinek megszüntetéséhez szükséges, általános forgalmiadó-köteles szolgáltatás ellenértéke (anyag-, javítási, illetve helyreállítási költség) után az általános forgalmi adó összegének megfelelő összeg megtérítésére csak olyan számla alapján vállalhat kötelezettséget, illetve térítheti meg azt az arra jogosultnak, amelyen feltüntetik az általános forgalmi adó összegét, vagy amelyből annak összege kiszámítható.”

Mindez leegyszerűsítve annyit tesz, hogy kártérítés nyújtásakor ÁFA kizárólag olyan számla ellenében fizethető ki, melyen az ÁFA összege is megjelenik.


A Genertel KGFB kárrendezési szabályzatát ide kattintva megtekintheti.