Fő tartalom

Fő tartalom

Év ügyfélbarát biztosítója 2016

Dobogós helyen végzett a Genertel!

Év ügyfélbarát biztosítója 2016A legnagyobb online biztosításközvetítő portál második alkalommal rendezte meg Az Év Ügyfélbarát Biztosítója közönségszavazást.

A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, a kérdések ugyanis külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt.

Ezek mellett új elemként az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették a válaszadók.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. Mivel egy ügyfélnek több biztosítónál is lehet szerződése, a résztvevők több biztosítót is értékelhettek 1 és 5 közötti osztályzataikkal.

Az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2016 szavazás végeredménye

Év ügyfélbarát biztosítója 2016

Nagy biztosítók kategóriája

  1. Aegon
  2. K&H
  3. Allianz

Kis- és közepes biztosítók kategóriája

  1. Signal Iduna
  2. Union
  3. Genertel

2017.03.16.